Wat is B-Dressed?

B-Dressed stelt een box met kleding voor jou samen, die volledig op jouw budget en smaak zijn uitgekozen. Bespaar tijd, miskopen en keuzestress: laat B-Dressed voor jou kiezen.

Hoe werkt B-Dressed?

Doe de stijlquiz en kies het type box dat je wilt ontvangen. Wanneer je de stijlquiz hebt afgerond kun je via iDEAL betalen.  Je personal shopper zal daarna aanvullende vragen naar je emailen. Je kunt zelf aangeven wat je specifieke wensen zijn of jezelf lekker laten verrassen.

De personal shopper kiest aan de hand van jouw wensen kledingstukken voor je uit. De box wordt naar je opgestuurd, zodat je thuis op je gemak kunt passen. Op de bijgevoegde factuur zie je de prijs per kledingstuk zodat je kunt beslissen wat je houdt en wat je terug stuurt.

Nadat je de doos retour gestuurd hebt, ontvang je de factuur voor de artikelen die je gehouden hebt. We vragen je (zie ook algemene voorwaarden) om deze factuur binnen 5 dagen te betalen.

Wat is het verschil tussen de boxen?

De boxen verschillen in aantal kledingstukken, en daarmee ook de totale waarde. Hieronder een overzicht van de verschillende boxen:

Trendy: Je ontvangt een box met 4-6 kledingstukken en/of accessoires, volgens de laatste trends, met een waarde van ongeveer  €400,- . 

Classic: Je ontvangt een box met 4-6 kledingstukken, klassieke items voor een tijdloze aanvulling op je garderobe, met een waarde van ongeveer  €400,-. 

Complete Outfit: Je ontvangt een box met 7-9 kledingstukken en/of accessoires, die afgestemd zijn op elkaar, zodat je hiermee 2-3 outfits kunt maken, met een waarde van ongeveer  €700,-. 

De prijs van de box is inclusief verzend- en eventuele retourkosten. Nadat je gekozen hebt welke artikelen je wilt houden, sturen we je achteraf de factuur, die binnen 5 dagen voldaan moet worden.

Hoe vaak ontvang ik een box?

Bij B-Dressed zit je niet vast aan een abonnement. Je bestelt eenmalig een box en kunt vervolgens contact opnemen met je personal shopper indien je een nieuwe box of een nieuw kledingstuk wenst te ontvangen.

Wat gebeurt er als ik iets niet mooi vind of niet pas?

De kleding die je niet mooi vindt of niet past kun je weer terug doen in de box. In de box zit een verzendlabel om gratis terug te kunnen sturen. Je kunt je box afgeven bij ieder PostNL service punt. In de box zit ook een retourformulier; we horen heel graag je feedback over de kledingstukken. Mocht je een kledingstuk in een andere maat willen ontvangen dan kun je dit ook doorgeven aan jouw personal shopper.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt op de website betalen via iDEAL. Als dat niet lukt kun je ook het bedrag voor service kosten (4,95 voor een Trendy of Classic box en 7,95 voor een Complete Outfit box) handmatig overmaken naar rekeningnummer NL28INGB0007137940 tnv B-Dressed ovv van jouw bestellingsnummer.

Hoeveel dagen bedenktijd krijg ik voordat ik de box weer terug moet sturen?

Vanaf de dag dat je de box hebt ontvangen krijg je 14 dagen bedenktijd.

Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

Mocht je een klacht hebben over onze producten of de dienstverlening, dan kun je jouw klacht sturen naar klacht@b-dressed.nl, wij zullen er dan zorg voor dragen dat je uiterlijk binnen 3 dagen een inhoudelijke reactie hebt.

Mijn vraag is nog niet beantwoord!

Voor overige vragen kun je contact opnemen met info@b-dressed.nl.

Kan ik ook een box bestellen als ik in België woon?

Ja! B-Dressed verzendt ook boxen naar België. De servicekosten blijven €4,95 voor een Trendy of Classic box of €7,95 voor een Complete Outfit box. De verzendkosten zijn gratis, maar wij vragen je dan wel zelf de kosten te dragen voor een eventuele retourzending. Stuur ons even een mailtje als je een box wilt bestellen vanuit België! 🙂